Alla inlägg under januari 2015

Av Robin Lundgren - 30 januari 2015 13:44

Idag har jag jobbat med matte om kroppen spelat uno och haft fredagsmys Filmen Heter Kogänget och den var bra

Det roligaste har varit allting 
Idag har jag ätit Kycklinggratäng

Av Robin Lundgren - 29 januari 2015 14:50

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt haft matte spelat uno bakat muffins och haft veckans Land

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit Soppa

Av Robin Lundgren - 28 januari 2015 13:33

Idag har jag tittat på Tv4 Nyheterna haft Engelska gympa och konsthistoria 

Det roligaste har varit engelska och gympa

Idag har jag ätit Ris & Gryta

Av Robin Lundgren - 27 januari 2015 14:35

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt Läst Harry Potter haft Europa och Samhällskunskap

Det roligaste har varit Lilla Aktuellt Och Europa

Idag har jag ätit Fisk & Ris

Av Robin Lundgren - 26 januari 2015 13:41

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt engelska svenska Och Europa

Det roligaste har varit Svenska Engelska och Europa

Idag har jag ätit Kalops & Potatis 

Av Robin Lundgren - 23 januari 2015 13:26

Idag Har jag jobbat med Kroppen engelska läsförståelse och Tittat på Hopp och den var bra

Det roligaste har om kroppen och fredagsmys

Idag har jag ätit Lasange

Av Robin Lundgren - 22 januari 2015 14:41

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt Läst Harry Potter haft matte bakat muffins spelat uno och veckans land

Det roligaste har varit matte bakat muffins uno och veckans land

Idag har jag ätit Lasange

Av Robin Lundgren - 21 januari 2015 13:46

Idag har jag jobbat med Engelska Spelat Mini Mig Haft Gympa och Svenska

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit Fisk Och Potatis

Ovido - Quiz & Flashcards