Alla inlägg under november 2015

Av Robin Lundgren - 30 november 2015 13:21

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna geografi & jobbat på med filmen

Det roligaste har allting 

Idag har jag ätit kalops med potatis & rödbetor

Av Robin Lundgren - 27 november 2015 13:39

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna med ekonomi & tittat på Sinbad legenden om de sju haven den var bra & spännande

Det roligaste har varit allting 

Idag har jag ätit fiskpudding med potatis

Av Robin Lundgren - 26 november 2015 14:40

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna engelska varit på biblioteket & haft veckans land 

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit grönsakssoppa

Av Robin Lundgren - 25 november 2015 13:21

Idag har jag varit på badhuset i Kungälv & haft svenska

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit spagetti med köttfärssås

Av Robin Lundgren - 24 november 2015 14:18

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt fysik & kemi engelska & haft hemkunskap på hemkunskapen gjorde jag chokladbollar

Idag på veckans uppdrag har jag tänkt bra saker om andra runt mig 

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit fiskburgare med potatis

Av Robin Lundgren - 23 november 2015 13:21

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna med att göra med en film & geografi

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit korv med mos

Av Robin Lundgren - 20 november 2015 13:43

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna bild & tittat på Big Hero 6 den var bra

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit lasange

Av Robin Lundgren - 19 november 2015 14:37

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt svenska varit på biblioteket & haft hemkunskap

Det roligaste har varit allt 

Idag har jag ätit tomatsoppa

Ovido - Quiz & Flashcards