Alla inlägg under oktober 2015

Av Robin Lundgren - 23 oktober 2015 13:48

Idag har jag varit på badhuset i Kungälv & tittat på Natt på museet den var bra

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit korvgryta med pasta

Av Robin Lundgren - 22 oktober 2015 14:46

Idag har jag haft Orientering jobbat om propaganda & veckans land 

Det roligaste har varit allt

Idag har jag ätit gulashsoppa & pinnbröd

Av Robin Lundgren - 21 oktober 2015 13:29

Idag har jag haft massage jobbat med Metro & engelska 

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit kalops & potatis

Av Robin Lundgren - 20 oktober 2015 14:29

Idag har jag varit på gym i Älvängen läst om tunnlar & haft hemkunskap

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit fisk & potatis & Mannagrynsgröt

Idag har på dagens uppdrag har jag sagt till Katrine att det var roligaste att se henne

Av Robin Lundgren - 19 oktober 2015 13:37

Idag har jag varit på tipspromenad jobbat med Tv4Nyheterna haft tystläsning & varit på Coop Extra i Älvängen & handlat frukt

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit ris & kyckling


Av Robin Lundgren - 16 oktober 2015 13:42

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna varit ute på promenad & tittat på Nasses stora film den var bra

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit fisk & potatis

Av Robin Lundgren - 15 oktober 2015 14:46

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt svenska med södermanland & varit på biblioteket

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit broccolisoppa

Av Robin Lundgren - 15 oktober 2015 14:46

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt svenska med södermanland & varit på biblioteket

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit broccolisoppa

Ovido - Quiz & Flashcards