Alla inlägg under augusti 2015

Av Robin Lundgren - 31 augusti 2015 13:44

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna veckans land som var sydkorea & spelat barn geni

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit Kalops & Potatis

Av Robin Lundgren - 28 augusti 2015 13:42

Idag har jag jobbat med reklam haft högläsning & tittat på Frost den var bra

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit blodpudding & potatisbullar


Av Robin Lundgren - 27 augusti 2015 14:33

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna matte varit på biblioteket fikat & haft engelska 

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit kött & grönsakssoppa

Av Robin Lundgren - 25 augusti 2015 14:23

Idag har jag varit på Nolhaga i Alingsås jobbat med läsförståelse & religion

Det roligaste har varit utflykten 

Idag har jag ätit korv med bröd

Av Robin Lundgren - 24 augusti 2015 13:48

Idag har jag jobbat med läsförståelse Lilla Aktuellt matte & geografi

Det roligaste har allt

Idag har jag ätit grönsakslasange


Av Robin Lundgren - 21 augusti 2015 13:25

Idag har jag jobbat med läsförståelse religon & tittat på 101 dalmatiner den var bra

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit kycklingsfrestelse

Av Robin Lundgren - 20 augusti 2015 14:31

Idag har jag jobbat med engelska Lilla Aktuellt musik & spelat Yatzy

Det roligaste har varit allt

Idag har jag ätit tomatsoppa

Av Robin Lundgren - 17 augusti 2015 13:33

Idag har jag jobbat med religion matte & historia 

Det roligaste har varit matte 

Idag har jag ätit spagetti & köttfärssås

Ovido - Quiz & Flashcards