Alla inlägg under maj 2015

Av Robin Lundgren - 29 maj 2015 13:34

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt engelska & tittat på Pojken med guldbyxorna den var bra

Det roligaste har varit allt 

Idag har jag ätit pasta & köttbullar


Av Robin Lundgren - 28 maj 2015 14:25

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt matte geografi & engelska 

Det roligaste har varit allt

Idag har jag ätit soppa

Av Robin Lundgren - 27 maj 2015 13:23

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna historia & haft gympa 

Det roligaste har varit gympa 

Idag har jag ätit Pizza

Av Robin Lundgren - 26 maj 2015 14:29

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt matte religion & geografi 

Det roligaste har varit matte & geografi

Idag har jag ätit fiskpudding & potatis

Av Robin Lundgren - 25 maj 2015 13:34

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna geografi matte & engelska 

Det roligaste har varit allt

Idag har jag ätit Tacos

Av Robin Lundgren - 22 maj 2015 13:28

Idag har jag jobbat med Tv4nyheterna med Eurovision Song Contest & tittat på Lilla Jönssonligan den var bra

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit Spagetti & köttfärsås

Av Robin Lundgren - 21 maj 2015 14:34

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt matte partat om silver & geografi

Det roligaste har varit matte & geografi

Idag har jag ätit Chicken naggets & ris

Av Robin Lundgren - 20 maj 2015 13:21

Idag har jag jobbat med Tv4nyheterna engelska & haft gympa

Det roligaste har varit gympa

Idag har jag ätit broccolisoppa

Ovido - Quiz & Flashcards