Alla inlägg under september 2015

Av Robin Lundgren - 30 september 2015 13:35

Idag har jag jobbat med Metro geografi bild engelska & historia

Det roligaste har varit bild

Idag har jag ätit fisk & ris

Av Robin Lundgren - 29 september 2015 14:46

Idag har jag varit på Spikön i Trollhättan & gjort bananpankaka 

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit Korv med Bröd

Av Robin Lundgren - 28 september 2015 13:43

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna geografi varit på Ica och handlat till utflykten och matte
Det roligaste har varit allting 

Idag har jag ätit Hamburgare med potatismos

Av Robin Lundgren - 25 september 2015 13:42

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna svenska & tittat på insidan ut den var bra

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit Skinkfrestelse

Av Robin Lundgren - 24 september 2015 14:45

Idag har jag lagat ungspankakor jobbat med Lilla Aktuellt varit på biblioteket & spelat regnbågspelet 

Det roligaste har varit allting 

Idag har jag ätit grönsakssoppa

Av Robin Lundgren - 23 september 2015 13:28

Idag har jag jobbat med Metro haft tystläsning & varit i Kungälv & badat

Det roligaste har varit Badhuset

Idag har jag ätit kycklingfile & potatis

Av Robin Lundgren - 22 september 2015 14:20

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna lärt mig att virka & Veckans land

Det roligaste har varit Veckans land 

Idag har jag ätit fiskbullar & potatis

Idag har jag veckans uppdrag

Idagens uppdrag har jag varit extra snäll mot Damir genom att säga vilken fin tröja du har & målat en teckning


Av Robin Lundgren - 21 september 2015 13:28

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna matte gjort en film & haft engelska 

Det roligaste har varit allt 

Idag har jag ätit Spagetti & Köttfärssås

Ovido - Quiz & Flashcards