Alla inlägg under februari 2015

Av Robin Lundgren - 27 februari 2015 13:41

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt fysik och tittat på Kermits första Äventyr den var bra

Det roligaste har varit allting

Idag har ätit Nudlar & kyckling

Av Robin Lundgren - 26 februari 2015 14:32

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna matte gjort Pizza och veckans land.

Det roligaste har varit allting 

Idag har jag ätit Broccolisoppa

Av Robin Lundgren - 25 februari 2015 13:37

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt svenska matte och haft gympa 

Det roligaste har varit matte och gympa

Idag har jag ätit pasta & köttfärsås

Av Robin Lundgren - 24 februari 2015 14:39

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt svenska och engelska 

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit fiskpudding & potatis

Av Robin Lundgren - 23 februari 2015 13:26

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt matte läsförstålse och läst Harry Potter 

Det roligaste har var matte Lilla Aktuellt

Idag har jag ätit ris & biffgratäng


Av Robin Lundgren - 20 februari 2015 13:38

Idag har jag jobbat med religion svenska och tittat på Superhjältarna den var bra

Det roligaste har Svenska & fredagsmys

Idag har jag ätit pastagratäng

Av Robin Lundgren - 19 februari 2015 14:46

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna melodifestivalen och veckans land

Idag roligaste har allting

Idag har jag ätit Soppa

Av Robin Lundgren - 18 februari 2015 13:40

Idag har jag jobbat med svenska matte Europa och haft gympa

Det roligaste har varit allting

Idag har ätit Potatis & köttfärslimpa

Ovido - Quiz & Flashcards