Alla inlägg under mars 2016

Av Robin Lundgren - 24 mars 2016 14:36

Idag har jag varit i Kungälv och badat & tittat på hopp den var bra 

Det roligaste har varit allting 

Idag har jag ätit påsklunch

Av Robin Lundgren - 23 mars 2016 13:41

Idag har jag haft påskpyssel jobbat med metro haft gympa & svenska 

Det roligaste har varit allting 

Idag har jag ätit tomatsoppa

Av Robin Lundgren - 21 mars 2016 13:49

Idag har jag haft påskpyssel jobbat med Tv4Nyheterna historia & engelska

Det roligaste har varit påskpyssel & engelska 

Idag har jag ätit korvstrongnoff med pasta

Av Robin Lundgren - 18 mars 2016 13:38

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna historia & tittat på Anasatasia den var bra

Det roligaste har fredagmys

Idag har jag ätit kycklingslasange

Av Robin Lundgren - 17 mars 2016 14:39

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt haft musik varit på biblioteket & jobbat med Rumänien

Det roligaste har varit allting 

Idag har jag ätit potatis och purjolökssoppa

Av Robin Lundgren - 16 mars 2016 13:47

Idag har jag jobbat om hur det är att var i elevrådet metro & haft gympa

Det roligaste har varit gympa

Idag har jag ätit skinkstek med potatis

Av Robin Lundgren - 15 mars 2016 14:34

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt matte & gjort hallongrotta

Det roligaste har varit matte & hemkunskap

Idag har jag ätit pannbiff med potatisklyftor

Av Robin Lundgren - 14 mars 2016 13:38

Idag har jag gjort färdigt Melodifestivalen deltävlingarna jobbat om hur viktig det är att spara pengar & om teknik

Det roligaste har varit allting

Idag har ätit fiskbullar med potatis

Ovido - Quiz & Flashcards