Alla inlägg under maj 2016

Av Robin Lundgren - 31 maj 2016 14:40

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt matte & gjort Cookies 

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit fisk & potatis

Av Robin Lundgren - 30 maj 2016 13:43

Idag har jag jobbat med TV4Nyheterna bild & pratat Romeo & Julia 

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit glada grytan med ris

Av Robin Lundgren - 27 maj 2016 13:39

Idag har jag varit på Göteborgs Konstmuseum & städat klassrummet

Det roligaste har varit allt 

Idag har jag ätit Big Mac & co på Mcdonalds i Avenyn

Av Robin Lundgren - 26 maj 2016 14:38

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt varit på biblioteket & jobbat med lappland

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit potatis och purjolökssoppa

Av Robin Lundgren - 25 maj 2016 13:41

Idag har jag jobbat med Metro haft gympa jobbat med läsförståelse & varit på återvinning 

Det roligast har varit gympa

Idag har jag ätit hamburgare & amerikanska pannkakor

Av Robin Lundgren - 24 maj 2016 14:37

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt matte religon & gjort amerikanska pannkakor

Det roligaste har varit hemkunskap. Det dåligaste var när brandlarmet startade

Idag har jag ätit pannbiff & potatis

Av Robin Lundgren - 23 maj 2016 13:45

Idag har jag jobbat med TV4Nyheterna ekonomi & bild

Det roligaste har varit allting 

Idag har jag ätit fiskbullar & potatis

Av Robin Lundgren - 19 maj 2016 14:57

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt matte varit på biblioteket jobbat med Ukraina & spelat Yatzy

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit grönsakssoppa

Ovido - Quiz & Flashcards