Alla inlägg under december 2015

Av Robin Lundgren - 14 december 2015 13:32

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna geografi & läst om råolja

Det roligaste har varit geografi

Idag har jag ätit köttkorv & potatis

Av Robin Lundgren - 14 december 2015 13:27

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna geografi & läst om råolja

Det roligaste har varit geografi

Idag har jag ätit köttkorv & potatis

Av Robin Lundgren - 11 december 2015 13:40

Idag har jag haft luciamys & tittat på Arthur och julklappsrushenen den var rolig & bra

Det roligaste har allting

Idag har jag ätit kycklinglasange

Av Robin Lundgren - 10 december 2015 14:30

Idag har jag haft luciapyssel haft läsförståelse & jobbat med Tv4Nyheterna

Det roligaste har varit pyssel

Idag har jag ätit purjolök & potatissoppa

Av Robin Lundgren - 9 december 2015 13:37

Idag har jag åkt skridskor haft svenska & återvinning

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit pannbiff med stekt potatis

Av Robin Lundgren - 8 december 2015 14:44

Idag har jag bakat pepparkakor & lussebullar & jobbat med min bostad

Det roligaste har varit allt 

Idag har jag ätit skinkstek med potatis

Av Robin Lundgren - 3 december 2015 14:37

Idag har jag tittat på julkalendern jobbat med matte varit på biblioteket & haft veckans land 

Det roligaste har varit allting 

Idag har jag ätit spenatssoppa

Av Robin Lundgren - 2 december 2015 13:24

Idag har jag tittat på julkalendern haft gympa svenska & kemi 

Det roligaste har varit gympa

Idag har ätit fisk med potatis

Ovido - Quiz & Flashcards