Alla inlägg under februari 2016

Av Robin Lundgren - 29 februari 2016 13:26

Idag har jag jobbat med melodifestivalen matte & haft bild 

det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit pasta med skinkssås

Av Robin Lundgren - 26 februari 2016 13:41

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna & tittat på Kalle & chokladfabriken den var jättebra

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit potatis & fiskburgare

Av Robin Lundgren - 25 februari 2016 14:30

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt med melodifestivalen varit på biblioteket & jobbat med Iran

Det roligaste har varit biblioteket & veckans land

Idag har jag ätit broccolisoppa

Av Robin Lundgren - 24 februari 2016 13:39

Idag har jag jobbat med metro svenska haft gympa & spelat Quizkampen

Det roligaste har varit gympa & Quizkampen

Idag har jag ätit potatis med skinka

Av Robin Lundgren - 12 februari 2016 13:46

Idag har jag lagat Tacos jobbat med svenska & tittat på Alvin & gänget 2 den var bra

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit tacos

Av Robin Lundgren - 11 februari 2016 14:45

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt svenska varit på biblioteket spelat uno & jobbat med kalifornien

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit kött & grönsakssoppa


Av Robin Lundgren - 10 februari 2016 13:44

Idag har jag jobbat med Metro haft gympa matte & spelat Quizkampen 

Det roligaste har varit allting 

Idag har jag ätit potatis med fisk

Av Robin Lundgren - 8 februari 2016 13:43

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna engelska & svenska 

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit kalops med potatis

Ovido - Quiz & Flashcards