Alla inlägg under april 2015

Av Robin Lundgren - 30 april 2015 14:52

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna religon varit på ica hyrt film & köpt glass & tittat på Pingvinerna från Madagaskar det var bra.

Det roligaste har Nyheterna & torsdagsmys.

Idag har jag ätit broccolisoppa.


Av Robin Lundgren - 28 april 2015 14:23

Idag har jag jobbat med tv4nyheterna religion engelska & matte

Det roligaste har varit matte

Idag har jag ätit jambalaya

Av Robin Lundgren - 27 april 2015 13:43

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt matte & geografi

Det roligaste har varit matte & geografi

Idag har jag ätit biffstroganoff & ris

Av Robin Lundgren - 24 april 2015 13:39

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt planterat morötter & tittat på Croodarna den var bra

Det roligaste har varit att plantera morötter & fredagsmys

Idag har jag ätit kycklingfrestelse

Av Robin Lundgren - 23 april 2015 14:42

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna matte historia veckans land & bakat bröd

Det roligaste har matte & hemkunskap

Idag har jag ätit soppa

Av Robin Lundgren - 22 april 2015 13:31

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt svenska & haft gympa 

Det roligaste har varit Lilla Aktuellt & Gympa

Idag har jag ätit köttfärslimpa & potatis

Av Robin Lundgren - 21 april 2015 14:15

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna engelska svenska matte & lyssnat på Sune 

Det roligaste har varit matte & lyssna på ljudbok

Idag har jag ätit fiskburgare & potatis

Av Robin Lundgren - 20 april 2015 13:29

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt matte musik & engelska

Det roligaste har varit matte & engelska

Idag har jag ätit pasta & skinksås

Ovido - Quiz & Flashcards