Alla inlägg under april 2016

Av Robin Lundgren - 29 april 2016 13:35

Idag har jag jobbat med Tv¤Nyheterna hemkonsumentkunskap & varit på biblioteket i Ale

Det roligste har varit allting

Idag har jag ätit spaghetti med köttfärssås

Av Robin Lundgren - 28 april 2016 14:42

Idag har jag varit på en brandstation i Surte varit på biblioteket & jobbat med Serbien

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit köttsoppa

Av Robin Lundgren - 27 april 2016 13:45

Idag har jag jobbat med Metro haft gympa jobbat med geografi & ekonomi

Det roligaste har varit gympa 

Idag har jag ätit pizza

Av Robin Lundgren - 26 april 2016 14:42

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt matte historia och gjort glass på hemkunskapen 

Det roligaste har varit matte & hemkunskap

Idag har jag ätit lax & potatis


Av Robin Lundgren - 25 april 2016 12:45

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna läsförstelse & svenska 

Det roligaste har varit allting 

Idag har jag ätit Kalops med potatis & rödbetor

Av Robin Lundgren - 22 april 2016 13:38

Idag har jag jobbat med Tv4Nyheterna matte & tittat på Emil & Grisknoen den var bra 

Det roligaste har varit allting 

Idag har jag ätit fisksoppa

Av Robin Lundgren - 21 april 2016 14:36

Idag har jag jobbat med Lilla Aktuellt varit på Biblioket & jobbat med Equador 

Det roligaste har varit allting

Idag har jag ätit pannbiff med potatis

Av Robin Lundgren - 20 april 2016 13:46

Idag har jag jobbat med Metro haft gympa jobbat med historia & matte

'Det roligaste har varit allting

Idag har ätit pasta med köttfärssås

Ovido - Quiz & Flashcards